Week 15, gitaar lalalala en meer - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Joos - WaarBenJij.nu Week 15, gitaar lalalala en meer - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Joos - WaarBenJij.nu

Week 15, gitaar lalalala en meer

Door: Joos

Blijf op de hoogte en volg Joos

29 November 2007 | Ecuador, Quito

Weer een gewone week achter de rug, gevuld met gewone dingen, met ons verheugen op de Galapagostrip, met hilarische momenten met José, onze gastbroer, met het afscheid van Nina en met mijn roomie Sofie’s liefdesleven.
Toen haar mobiel een paar weken geleden gejat was, kon ze namelijk niet meer in contact komen met Marcelo, haar Ecuadoriaanse vriendje. Ze had zijn nummer namelijk alleen maar in haar mobiel en verder wist ze niet waar hij woonde ofzo. En hij kon haar natuurlijk ook niet meer bereiken. Dus de afgelopen weken probeerde Sofie ons de hele tijd mee te slepen naar zijn favoriete discotheken, hebben we hem in het telefoonboek proberen op te zoeken, en op google, maar allemaal zonder succes. Totdat gister Kaja (Noorwegen) belde om te vertellen dat ze Marcelo was tegengekomen en nu zijn nummer had! Dus Sofie is weer helemaal helemaal helemaal blij!!!
Zaterdag stonden we vroeg op om Nina op het vliegveld gezelschap te houden. Gelukkig hoefde ik niet écht afscheid te nemen, aangezien ik haar over 12 weken in Sydney weer tegenkom. Maar toch was het niet leuk en de komende maand gaan Sofie, Josh, Maude en Sabrina ook nog weg...
Dit weekend moet José voor ons ‘zorgen’, want Maria is in Colombia om kleren te smokkelen ofzoiets. Trots zei hij: “dit weekend ben ík jullie Maria”. Het begon al goed toen hij vrijdag vergat eten voor ons te maken en ook vergat even te bellen dat hij er niet was. Dus wij maar wachten en wachten tot iemand ons zou roepen voor het eten zoals gewoonlijk, totdat we om 9 uur echt honger kregen en zelf maar op zoek gingen naar eten, wat natuurlijk geen probleem was geweest als ze het van te voren even hadden aangekondigd. Maargoed, het was in ieder geval wel grappig. De volgende dag tijdens de lunch hoefde José alleen maar een potje van te voren klaargemaakt eten voor ons op te warmen, maar aangezien hij het vergeten was uit de vriezer te halen, konden we het ’s middags nog niet eten dus bestelden we maar pizza. Het was trouwens wel een echt lollige middag, aangezien José ontzettend grappig is (en een beetje lui). De rest van de dag hebben Claudia en ik gevuld met shoppen, lekker eten en we zouden nog gaan schaatsen maar iedereen had van die afgeronde schaatsen aan en de ijsbaan was nog kleiner dan de helft van het middelste stuk van het Thialf, dus dat hebben we maar niet gedaan.
Zondag gingen we maar weer shoppen, en toen we in een muziekwinkel kwamen, kocht ik een gitaar. Nu heb ik dus een gitaar. Ik heb mijn eerste les al gehad en ik heb 15 lessen gekocht in het totaal. En volgende week...... Galapagos!!!!!

• 29 November 2007 - 16:32

Hettie:

Ha Joos,
    Heerlijk dat je het zo goed naar je zin hebt. Nog heel veel plezier gewenst en liefs en groetjes uit Reutum.

• 02 December 2007 - 19:51

Petra:

Hee Joos, wat leuk dat je gitaarlessen krijgt. Super.
    Nog even en dan is de familie er. Kijk je vast wel naar uit.
    Liefs van Abel (die zit hier huiswerk te leren naast me)