Week 6-7, bijna aan het werk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joos - WaarBenJij.nu Week 6-7, bijna aan het werk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joos - WaarBenJij.nu

Week 6-7, bijna aan het werk

Door: Joos

Blijf op de hoogte en volg Joos

13 April 2008 | Australië, Sydney

Zondag 13 april

Morgen begin ik met mijn baantje....... Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken. Ik had namelijk afgelopen vrijdag een soort introductiedag. Steve, degene die de komende weken de leider is, ging ons in een paar uur leren hoe we een week lang kinderen kunnen vermaken en ze tegelijkertijd leren zeilen en surfen tijdens hun “kids camp”. Dat wil zeggen, ík moest dit in een paar uur leren, de rest van de instructeurs heeft al veel ervaring in alles. Volgens mij hebben ze een beetje te hoge verwachtingen van mij, want ze gaan er vanuit dat ik zo even in een catamaran met een groepje kids wegzeil, terwijl ik vanaf het begin heb gezegd dat ik nog nooit in een cat of pico heb gezeten. Maar dan zeggen ze dat als ik kan surfen, ik dat ook wel kan. Wat precies mijn taak zal zijn is me nog niet helemaal duidelijk, maar volgens mij moet ik voornamelijk de kinderen (leeftijd: 6-13) bezighouden en wat op het water zijn. Als het wat leuke kids zijn, wordt het een leuke tijd, maar ik ben er wel zenuwachtig voor!!

De afgelopen weken had ik steeds zo’n gevoel van: yeaah, het is hier cool! Ik had steeds vet zin om naar school te gaan enzo, ik ontmoette overal zo veel leuke mensen, alles was gewoon goed. Waarom ik nu dus iets compleet anders ga doen, weet ik niet, maar hopelijk wordt het net zo cool. Ik heb inmiddels ook al gewindsurft trouwens! Het waaide wel hard en het lukte voor geen meter in het begin. Of dat kwam doordat ik het 8 maanden niet meer gedaan had of door het materiaal of door mezelf, dat weet ik niet. Na een tijdje kwam Ash, een jongen van de surfschool, me helpen wat verder het water op te komen, en vanaf toen ging het veel beter! Maar toch miste ik wel die “teekransje” rustmomenten op het water met mijn eigen surfvriendinnetjes... Ik ben natuurlijk niet voor niets een meisje.

Een kort berichtje deze keer. Binnenkort meer over de kids camps.

  • 13 April 2008 - 12:10

    Surfvriendinnetje:

    Haa jopie!
    Ik mis de theekransjes ook! over 6 weken kunnen we die weer volop houden:p
    Het gaat helemaal goed komen joh. Ik zal je zo even wat tips mailen! Ik ben gisteren voor het eerst vóór 12 uur naar bed gegaan. Ik vond het heel knap van mezelf:p Ik ga je nu mailen, want moet nog op van alles reageren ;)
    toedeloe!!! en dikke kus
    Plaag

  • 13 April 2008 - 14:44

    Loep:

    Veel plezier met werken!
    Mijn mail krijg je na mijn toets van dinsdag, moet vanaf nu even al mijn tijd benutten aan het stampen van feitjes waarvan ik nu denk: is dit belangrijk? maar die hopelijk dinsdag van pas komen.
    Geniet dus van je vrije tijd;)
    Kus!

  • 13 April 2008 - 18:25

    De Sluisjes:

    Ha die Joos,
    Leuk om te lezen dat je met kids in ze gaat. Lijkt mij best spannend als je nog nooit op een cat gezeild heb. Met kids omgaan kan je heel goed, dus,.....
    Veel plezier daar groet, Jet, Stijn, Anita en Ruurt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joos

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 22883

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 24 Oktober 2014

Peru

08 November 2011 - 19 April 2012

San Francisco

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Guatemala

15 Augustus 2007 - 18 Mei 2008

Gap year Ecuador & Australië

Landen bezocht: