Mijn 2e en laatste werkweek en alweer bijna thuis. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joos - WaarBenJij.nu Mijn 2e en laatste werkweek en alweer bijna thuis. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joos - WaarBenJij.nu

Mijn 2e en laatste werkweek en alweer bijna thuis.

Door: Joos

Blijf op de hoogte en volg Joos

30 April 2008 | Australië, Sydney

Ik heb genoten van mijn tweede week op Balmoral Sailing School en hoewel ik voor Sydney nog nooit in een hobiecat had gezeten heb ik het zowat de hele tweede week lesgegeven! En af en toe in mijn eentje ermee weg, ik vind het leuk! Ik baalde behoorlijk afgelopen weekend dat dit hele gebeuren voorbij was. Toch had ik ook wel een leuk weekend want zaterdag heb ik voor het eerst Sydney verlaten en ben ik met Frida naar de Blue Mountains geweest. Dit is een berggebied ten westen van Sydney wat even groot is als Nederland. Het was wel mooi enzo en we hebben kangaroes in het wild gezien, en het was een leuke dag. Maar dat sommige mensen zeggen dat je er écht geweest moet zijn, vind ik een beetje overdreven. Zondag besloot ik gebruik te maken van mijn gratis toegang tot surf en zeil materiaal dus ging ik iemand van school leren windsurfen en later gingen we nog wat zeilen in een hobiecat. Het was leuk om een paar van mijn ex-collega’s weer te zien!
Maandag verveelde ik me echt hélemaal dood en had ik nergens zin in. Ik miste bijna het “om 6 uur opstaan om naar mijn werk te gaan” en ik wist gewoon niet wat ik met mijn dag moest omdat ik geen les had en alle anderen wel les hadden. Saai dus. Aan het einde van de middag besloot ik toch maar naar de stad te gaan en daar bleek Frida net klaar te zijn met haar lessen dus hebben we eerst in Sushi king gezeten en daarna in Sushi Train. Sushi Train is the best! En lekker goedkoop. Deze week gaat Frida weg en moet ik wat nieuwe beste vrienden gaan zoeken. Als iemand mij vraagt wat ik in mijn laatste 2/3 weken nog ga doen, heb ik echt geen flauw idee.
Ik heb trouwens ook weer een nieuw foto album online gezet: http://joosfeenstra.mijnalbums.nl met als wachtwoord: joos

  • 30 April 2008 - 11:11

    Pleep:

    Quiero un sushi-tren tambien!!! Pero en Japon era muy caro...:(
    un persona de tu escuela....claro! hahaha;)
    solo 2,5 semananas! Y solo 3,5 semanas y nosotros vamos a practicar windsurf!
    Hasta luego amiga!
    muchos besos

  • 13 Mei 2008 - 13:01

    Plaga:

    Hola Zuma!! (tu nombre en Español)
    feliz con tu nuevo lonely planet! quiza puedes elegir una de lauwersoog? nadie escrita respondes excepto yo... que mal! Has visto que yo tengo cinco banderas de paises en mi dondeestastu.ahora !? (whahahaha, este aparece muy tonto:P)
    vale, la bandera de holanda no es de un pais extranjero, pero cuatro es tambien mas que las tuyas, nenenenene;)
    tienes que viajar mas! (conmigo!)
    hasta luego chica! un maxímo abrazo! (he aprendido los superlativos:P)
    Plaga (mi nombre en Español)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joos

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 22880

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 24 Oktober 2014

Peru

08 November 2011 - 19 April 2012

San Francisco

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Guatemala

15 Augustus 2007 - 18 Mei 2008

Gap year Ecuador & Australië

Landen bezocht: